Stalker ? Hater ? kick your own ass !

Admin ϟ Entries ϟ Shout ϟ

betul ke perempuan suka mengumpat ?
10.12.11 ϟ 11:50 AM ϟ 0 letters
ASSALAMUALAIKUM
pada pukukl 3.51 pagi dah bosan x tahu nk buat apa , buat la entry pasal 'kenapa wanita suka mengumpat' , jgan marah eh wanita2 semua , ceh2 , *cerita ini tiada kaitan dgn simati ataupun yg masih hidup , ingt tu ! firstly :

1)Wanita seringkali dikatakan seorang yang kuat mengumpat dan mengata orang lain. Kenapa saya berkata demikian?? Saya juga seorang wanita, jadi apakah relevennya saya berkata sedemikian? Adakah kenyataan ini seolah-olah menunjukkan saya ingin menjatuhkan wanita? Tidak bukan?? Benarkah?? Benar, kerana banyak kebenarannya dari salah mengenai kenyataan ini.(sejak bila aku berbahasa baku sebegini ya ?)HAHA

2)Adalah menjadi suatu kemestian apabila para wanita berkumpul, dan perkara yang akan dilakukannya adalah mengumpat.. Kalau tak mengumpat macam ada yang kurang. Betul tak?? Anda sendiri telah melihat realitinya, bukan?? Saya telah melihat realitinya di depan mata saya sendiri..dan kerana itu, saya lebih suka mengasingkan diri.. kadang-kadang saya 'terjoin' sekali.

3)ni nak cite ni , ah ha ha , dh jauh dh menyimpang . hehe , let's start , Tersebutlah kisah, suatu pagi yang cerah, ada seorang insan yang bergelar wanita dan berstatus isteri serta ibu. Dia pergi ke rumah kenalannya yang tidak jauh dari tempat tinggalnya. Dia pergi sejurus selepas suaminya pergi ke kerja. Lama juga dia berada di rumah kenalannya itu. Lebih kurang 2 jam. Almaklumlah, rakannya itu baru pulang dari oversea. Jadi banyak pengalaman yang ingin diceritakan dan dikongsikan bersama.. Sambil-sambil bercerita tentang pengalaman, terselit juga kisah-kisah insan yang turut serta ke oversea. Jadi, umpatan dikatakan telah berlaku kan.camtu la cite die , betul x wahai wanita2 semua ?? ok no 4 plak , eh eh !! ade sambungan die rupenye , ok ok , kite sambung

Seperti biasa, suaminya akan menelefon insan tersebut. Kebiasaanya si suami akan bertanya, "Tengah buat apa?, Dah masak ke?, Masak apa hari ini? Pergi ke mana? Sembang apa je tadi? dan lain-lain lagi." Kata orang, (tak tahulah betul ke tidak tapi rasanya boleh saja kalau nak dijadikan tips rumah tangga..hehe) untuk mengukuhkan lagi ikatan perkahwinan yang telah dibina dan sentiasa kasih antara satu sama lain biarpun telah bertahun mendirikan rumah tangga. Tetapi pada hari itu, si suami menelefon dan berkata kepadanya, "Pergi rumah kawan tu, janganlah mengumpat." Si isteri terdiam. HAHA , kesian si isteri , macam tahu2 je isteri die mengumpat2 , haha , #APTB

sekian , drama yg x tercalon dlam anugerah skrin , x lama lagi akan tercalon jua , ceh ceh , haha , ok la , penat menaip -.-"

zamzulhilmy raof
« Past | New »