Stalker ? Hater ? kick your own ass !

Admin ϟ Entries ϟ Shout ϟ

tak semua wanita gedik ♥
21.11.11 ϟ 9:26 PM ϟ 0 letters
sebenarnya aku nak buat entri tentang cinta, tapi tak jadi lah. Nanti orang kate aku jiwang , x pe la , aku tgh bosan ni , dan topik ari ni tentang SIFAT2 WANITA GEDIK !!! #KALAU DH BOSAN CAMNI LA KEJE , huhuhuaa

Perempuan Gedik, ada dimana-mana. korang setuju tak? sebabnya, sepanjang aku berada di muka bumi ini, aku tak pernah tak ternampak jenis perempuan gedik ni.

ok, no offense. ni cuma pandangan aku jek. *sengih kambing :D*

apa kata kita tengok ciri-ciri perempuan gedik ni menurut pandangan aku.
Let's move on!!!

******************************************************************************

1. Perempuan ini teramat mudah perasan. Pantang ada laki terpandang sikit, perempuan ni akan fikir,

"eh eh, dia tengok aku lah. mesti sebab aku ni comel. hee~"

2. Perempuan ini bajet cun woo. Ada jugak antara diorang ni yang memang cun, tapi 0.2% je kot. Lagipon, apa guna cun luar tapi dalam tarak mahu cun woo. kan kan?

3. Perempuan ni automatik teruja bila berada dekat dengan kumpulan lelaki. Perempuan akan terasa dia diperhatikan oleh kumpulan lelaki tersebut, walhal mungkin kumpulan lelaki rasa nak muntah tengok gerak geri perempuan itu, bukan minat sangat. heh.

4. Mengada-ngada. Ni umpama trademark golongan ini. Alah, taktik nak tarik perhatian lelaki, mula lah merengek-rengek mintak itu mintak ini.

p/s : kalau isteri merengek dengan suami tu takpe, biasalah nak bermanja kan? hehe

*sengih*

5. Perempuan ni rasa semua laki minat kat dia. Macam-macam dia buat nak 'pancing' lah kononnya. Kalau laki tu ade respon, mula lah kate,

"eh, dia ni mesti minat kat aku"

kalau laki tu wat bodoh jek, tak layan, blur dan tiada respon, camni pulak dia kate,

"alahai, sombong nya laki ni. aku tahu dia minat aku, jual mahal la tu"

*****************************************************************************

zamzulhilmy raof
« Past | New »