Stalker ? Hater ? kick your own ass !

Admin ϟ Entries ϟ Shout ϟ

kegembiraan sudah ditukar dengan kesedihan ♥
16.11.11 ϟ 2:01 AM ϟ 0 letters
wahhhhhhhhh !! :'(
nk dekat akhir tahun la , macam mane ni ?
dh la x boleh jumpe classmates dah lpas ni ,
ade yg masuk teknik la , asrama la , vokasional la , macam2 la ....
hmmm , sedihnye xdpat jumpe korang lepas ni , :(
nnti aku xde kawan dh , korang la kawan yg paling aku respect :)
ko tahu sume rahsia aku , kau cite rahsia ko kt aku .
hmmmm , sedih nye ,,, waaaaahhhhh :'(
korang , jgn lupekan aku tau , nnti ade mase kite boleh jumpe kan kan ?
nnti kt sape lagi aku nk mengadu hal2 penting kat korang ??
alu x nak bende ni berakhir dengan kesedihan :(
hmmmm , nnti sape nk teman aku lepak ??
xpe la , nnti kite mesti still contact kan .
xpe la buat bersabar je , nk wat camne :(
tapi yg penting result pmr nk dekat kluar ni ,
camna ni ? agak takut dan gementar :O
ok dh penat menaip , bye blogger :D

zamzulhilmy raof
« Past | New »